vücut bakımı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
vücut bakımı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

12 Temmuz 2013

Banyo Sonrası Kullandığım Ürünler


Dove body lotion: Söz konusu nemlendirme olduğu zaman en çok dove un ürünlerini beğenirim.Cildimde kuruluk yaşadığım bir zaman düzenli olarak dove sabunu kullanıp kuruluktan kurtulmuştum.Bu losyonun vücutta hemen emilmesini ve yapış yapış bir his bırakmamasını seviyorum.Vücut nemlendirme içinde gayet yeterli bir ürün.Özellikle tatillerde hep yanıma alırım.Güneşten tuzlu sudan dolayı gerilen cildi rahatlatıyor. Ferahlık hissi veriyor.
English Home body mist: English Home dan yaptığım bir alışveriş sırasında kasada görüp kokusuna hayran olarak aldığım bir vücut spreyi.Bendeki soft kokulu olanı..Gerçekten de adı gibi yumuşacık hoş bir kokusu var.Sanki temizlik gibi kokuyor.:) Kalıcılık konusunda orta seviyede diyebilirim.Bazen hızımı alamayıp bütün eve de sıktığım doğrudur ;))
Yasemin yağı: Bilindiği üzere benim en çok kullandığım yağ kendisi..Şimdi size bir sır vereceğim.Banyodan sonra nemli cildinize parmağınız yardımı ile özellikle kulak arkaları boynunuz ve bileklerinize istediğiniz miktarda bu yağdan kullandığınızda gün içinde miss gibi yasemin kokuyorsunuz..Tabi siz kokusunu beğendiğiniz başka bir yağ ile de yapabilirsiniz.Bu şekilde yaptığımda parfümümü soranlar bile oldu.:)) Kullandığınız yağ saf yağ ise kalıcılığı oldukça iyi oluyor..
Mark and Spencer Vücut Pudrası: Ben çok eskiden beri vücut pudrası kullanırım.Şimdiye kadar arada başka markalar denesemde düzenli olarak bu gül kokulu vücut pudrasını her zaman kullanmışımdır.Kaçıncı şişem bilmiyorum.Çok çok çok memnunum.Kokusuna bayılıyorum.
Mark and Spencer El ve Vücut Losyonu: Bu losyonu sadece ellerim için kullanıyorum.Çünkü vücutta yağlı bir his bırakıyor.Bende o histen hiç hoşlanmıyorum.Yine kokusu çok güzel bir ürün..
Helen Seward Argan Yağı: Hem vücut için hem de saçlarım için her banyo sonrası kullanıyorum.
yazıyı okumak için tık tık ...
Milk Shake Nem Köpüğü: Bu ürünüde cildim çok nemsiz kaldığı zamanlarda kullanıyorum saçlarım için ise devamlı kullanıyorum.Yazısını yazmıştım.Okumak için tık tık ....

30 Nisan 2013

Ro`s Argan Body Conditioner





Çok fazla lush ürünü kullanıyorum memnun olduklarımda var olmadıklarımda...Bugün bahsedeceğim ürün memnun olduklarımdan.Hatırlarsanız şu yazımdaki be mine setinden almıştım.Sevgililer günü için çıkarttıkları hediye setinin içinden 45 gramlık ro's argan body conditioner çıkmıştı.İlk önce ne olduğunu anlamamıştım.
Kutunun içinden çıkan minik kitapçıkta ne olduğu nasıl kullanıldığını okuyunca hahhh dedim tam benlik :))
Ben üşengeç bir insan olduğumdan olsa gerek banyodan sonra kremlenmek kısmı bana çok zor gelir.Lush buffy i bulunca bu yüzden dünyalar benim olmuştu ;) ( buffy yazısı için buraya ) Bu üründe hemen hemen onun gibi.Yapı olarak sert değil bildiğiniz krem formunda.Buffy gibi peeling etkisi yok.Bu ürünü şu şekilde düşünebilirsiniz saçımızı şampuanladıktan sonra saç kremi kullanırız bu da vücut için aynı işlevi görüyor.Banyodan çıkmadan vücuda bu kremi uyguluyorsunuz durulanıp çıkıyorsunuz bu kadarrr :) sonuç
yumuşacık misler gibi kokan bir cilt.Kokusu da çabuk çıkmıyor.Kutunun dibini görmeden resimlemek aklıma gelmedi ama bitmeden yakaladım :)) Bana kalsa banyo ürünlerini bolca kullandığım için bu 45 gramlık kutu ilk banyomda bitebilirdi bitmesin diye kendimce az az kullandım 3 banyo sonra bu halde yani çok çabuk bitti:S Sanırım 240 gram olarak satılıyor fiyatıda 66tl.Her banyoda kullanılan bir ürün olduğu ve tüm vücuda uygulandığı için çabuk bittiği göz önüne alınırsa fiyat olarak bana biraz fazla geldi..Şimdi kendi sitesinde ürün hakkında neler yazıyor ona bakalım...Yazı siteden alıntıdır..

Duşta hem cildi temizleyip, hem de nemlendirmek isteyen gül hayranları için… Shea, kakao, fındık ve badem, gliserin ve egzotik cupuacu yağı cildinizi nemlendirir, B Vitamini ve mineral dolu, Goji berry meyve suyu cildinizin görünümünü iyileştirir,Selvi yaprağı özü,cildi dengeler, terlemeyi azaltıcı, gerginlik ve stres azaltıcı etkiye sahiptir. Sadece Fas’ta yetişen nadir kaldığı için de UNESCO tarafından korumaya alınan Argan ağacının çekirdeğinden elde edilen, oldukça değerli anti-aging argan yağı besleyici, E vitamini zengini olup kuru ciltler için idealdir. Vanilya ve gül ekstrası da hoş kokularından dolayı ilave edilmiş olup, E vitamini zengini, sakinleştirici, gül yağı da bir diğer içeriğidir. Duş jeli yada sabunla yıkandıktan sonra, aynı saçınıza uyguladığınız saç nemlendiricileri gibi, cildinize sürünüz, sonra suyla durulanıp, yavaşca cildinizi kurulayınız...


14 Şubat 2013

Banyo ürünlerim

size sevdiğim banyo ürünlerimden bahsetmek istiyorum.soldan sağa;
1)befine vücüt spreyi:her banyodan sonra kokusuna bayıla bayıla kullanıyorum.
2)marks&spencer banyo köpüğü:sizde benim gibi köpüksüz bir banyo düşünemiyosanız eğer alın kullanın derim:)
3)watsonstan duşjeli:pembe olanı resmen cheesecake gibi kokuyor.pütürdekli yapısı itibari ile
hem peeling hemde duş jeli kullanımı için uygun.
4)watsons duşjeli:benim favorim:)eger kivi kokusunu seviyorsanız birebir bir ürün.bittikçe tekrar alıyorum.zaten çok çabuk bitiriyorum bidahaki gidişime stok yapmayı düşünüyorum:)
buda hem duşjeli hemde peeling.ahhh ahh elimden gelsede kokusunuda duyurabilsem:))
5)lush peeling:Bu bana göre gerçektende kullanımına dikkat edilmesi gereken bir ürün.
çünkü inanılmaz sert.ovalamayı birazcık fazla kaçırırsanız helede benim gibi beyaz tenli ve hassassanız anında tahriş olursunuz.hafifçe bastırmadan uygularsanız eğer bence peeling görevini başarıyla yerine getiriyor.
görüldüğü üzere azcık kaldı yeniden alacaklarımın arasında.
6)lush buffy bodybutter:yine ve yine bir favori ürünüme geldik:))benim gibi üşengeçler için 
biçilmiş kaftan:)katı formlu vücut kremi.
bu kadar sert bişey nasıl oluyorda yumuşacık yapıyr
diyebilirsiniz.ama yapıyor işte:)banyodan çıkıp kremlenmekten hoşlanmayanlar tam size göre.
lush sitesindeki ürün açıklamasını aynen aktarıyorum;
-pirinç ve badem çekirdeği tanecikleri ile peeling yapar ve kan dolaşımınızı arttırır
-limon yağı ise cildinizi sıkılaştırır
-kakao ve shea yağı ise cildinizi nemlendirir ve besler
-yoğun nem ve peeling isteyenler için ideal.
ıslak cilde ovalayarak uyguluyoruz ilk kulandığınızda oldukça sert olduğu için nemlendirme işini nasıl yapacak diye düşüneceksiniz?fakat ovalama işleminden sonra suyla durulanıp banyodan çıktığınızda cildinizin sanki kremlenmiş gibi nemlenmiş ve yumuşacık olduğuna inanamayacaksınız:))ben çok sevdim.özellikle kullanımının pratikliğini.