Erenköy'deki gratisteydim.Kozmetik ihtiyacım fazla olmadığı için genelde bakım ürünleri ağırlıklı bir alışveriş oldu.Benimde indirimden aldıklarım şimdilik bu kadar.İndirimler pazar gününe kadar devam ediyor.Belki ozamana kadar yine bişeyler alabilirim :)