En baştan uyarayım bol resim içerir :) Çünkü ne kadar uğraşsamda bir türlü istediğim resmi yakalayamadım. Ben bu ikiliye bayıldım ve çok yakıştırdım.Alix Avien in ojelerinin renklerini çok beğeniyorum.Tırnaktaki parlak duruşunu hiç kaybetmiyor.Sevmediğim bu oje tırnak uçlarından çok çabuk çıktı :( Flormar ın Glitter serisinden en beğendiğim olanı GL09 bu renk üstünde çok hoş durdu.











