Size oldukça kullanışsız bulduğum bu üründen bahsetmek istiyorum.Haftasonu Watsons a uğrayıp NYC standına göz atarken bu ürünleri farkettim sanırım yeni gelmişler.Birkaç tane renk seçeneği vardı ve renkler oldukça güzel gözüküyordu.Kendimi kaptırıp nerdeyse bütün renklerinden alacaktım ki iyiki almamışım.
Eve geldiğimde hemen denemek istedim.Çünkü renkleri çok hoş gözüküyordu hele somon gibi gözüken rengine bayılmıştım.İlk önce pembe gibi olanı açtım dudağıma değdirmemle ucundan kırılması bir oldu:S
Bir ruj nasıl sürülür dudağınıza değdirip bastırır sürersiniz.Bunu daha bastırma fırsatım bile olmadı.
Neyse onu geçtim.O renklerine vurulduğum rujların rengine ne olmuştu nerdeydi ?? Nivea nın lip fruityleri varya onlar gibi bir ürün.Sadece nem veriyor.Belki azıcıkta renk ama lip fruityler bile daha çok renk veriyor.Ruj diyip duruyorum ama ruj da değil.Gloss yapıda bir ürün.Dudakları da bence oldukça ıslak gösteriyor ki ben hiç sevmem.Hiç kalıcı değil.
Özellikle belirtmek istiyorum dudakta bukadar bile renk vermedi.
Kullanışsızlık kısmına geri dönmek istiyorum.Pembe olan ucundan gidince bende rahat sürebilmek için ucunu tamamen koparttım.Şaşırtıcı derecede ozaman daha çok renk vermeye başladı :))
Somon rengi gibi olanda ucundan gitmek üzere..Resimden de belli oluyor.Rahat rahat süremediğim ve koptu kopacak hissinden dolayı kullanışsız buldum.
Genel olarak memnun kalmadım.Bir daha da almayı düşünmem.Zaten piyasada bir sürü markanın çok başarılı kalem ürünleri var.Fiyatı 9.99 denemek isterseniz Watsons larda satılıyor.Zevkler ve beklentiler farklıdır ben beğenmemiş olabilirim ama belkide sizin aradığınız üründür....



